Re: [Czuwaj] Kandydaci (tudzież nowe władze)

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 9 Wrz 2007, 21:00:33 CEST

Katarzyna Delążek <kasia w wawrzyszew.net> napisał(a):
> Jaki poważny instruktor decyduje się na coś takiego? Na zgłoszenie
> kandydatury
> w dniu zjazdu? Kiedy ona opracowała sobie program? Na jakiejś przerwie.

Myslisz?
Bo ja obstawiam, ze ten team (Gosia, Dorota, Jola, Rafał, Zbyszek /o
reszcie niewiele wiem/) zna sie jak lyse konie, w sprawach Zwiazku siedzą
nie od dziś, współpracują ze sobą nie od wczoraj, a i na opracowanie
programu czasu oraz okazji mieli mnóstwo.

Jeżeli proponowani członkowie GK (mówię przynajmniej o tych, których znam),
zostana wybrani, to niewątpliwie można się bardzo cieszyć z takiego
przebiegu wyborów!
Zwłaszcza, jeżeli zarazem Marek nie przesadził i nowy dh. Przewodniczący
jest człowiekiem takiego formatu, jak to przedstawił. :)

pozdrawiam
olek