[Czuwaj] Kandydaci ( tudzież nowe władze )

Nie, 9 Wrz 2007, 21:02:53 CEST

Dnia niedziela, 9 września 2007, Aleksander Senk napisał:

> Bo ja obstawiam, ze ten team (Gosia, Dorota, Jola, Rafał, Zbyszek /o
> reszcie niewiele wiem/) zna sie jak lyse konie, w sprawach Zwiazku siedzą
> nie od dziś,

dh Woźniak będzie ich niewątpliwie bardzo wspierał :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"