RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 08:28:35 CEST

Co się zatem stało w niedzielę, że na czele Związku stanął SOJUSZ BETONU i
BYŁEGO RCŻ? Najbardziej kosmiczna koalicja w RP bez względu na jej numer.
Jak to się stało, że ludzie, którzy rozmawiali z Rafałem K. nawet nie
raczyli poinformować go, że będzie miał kontrkandydata?

Czyżby??
Sławku... to jest kłamstwo i Ty o tym wiesz!!

Czy wartości idą w las kiedy BETON kocha nas?

Hahaha...
Ciekawe czemu nie napiszesz na liście o rozmowach Rafała Klepacza z
komendantami chorągwi?
Mogę zapewnić że ekipa Gosi z komendantami chorągwi nigdy (!) się nie
próbowała ułożyć, nie były prowadzone żadne rozmowy...

Wiele słów jeszcze ciśnie się na usta. Po co było bronić prawa, skoro to
tylko zbiór zapisów dla innych. Ciekawe jak dziś Andrzej Starski rozpisałby
się o poleganiu na słowie harcerza jak na Zawiszy...

Mnie też wiele słów ciśnie się na usta...
Najbardziej jednak to, że Rafał Klepacz to kłamca (w zwykłym tego słowa
znaczeniu - każdy to zrozumie, kto wysłuchał moje pytanie na Zjeździe i
odpowiedzi Rafała i zna historię budowania zespołu Rafała Klepacza).

Głosowanie na Sinicę było ewidentnie głosowaniem przeciw Klepaczowi.

Kolejny raz mijasz się z prawdą...
Dla wielu osób Gosia i jej zespół gwarantują zmiany w ZHP znacznie lepiej
przeprowadzone niż przez zespół Rafała.
Dlatego że do ich wprowadzenia przygotowywania trwały od dobrych 7/8 lat.
Dlatego też nie było problemu z dobraniem osób, z określeniem ich
kompetencji, zakresu odpowiedzialności, odpowiedziami na trudne pytania z
Sali... itp.

Niektórzy naprawdę do samego końca wierzyli w 'ekumeniczną' GK po tym
Zjeździe...
Cóż, jest jak jest - jest dobrze!

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750