RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Seascout seascout w o2.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 09:35:08 CEST

Cyryl napisał:
::Cóż, jest jak jest - jest dobrze!
::

No właśnie nie jest.

Moim zdaniem nowa dh Naczelnik jest zakładnikiem układu. A jeśli ktoś uważa,
że nie jest, bo "ludzie Gosi" mają w GK sześć głosów a dh Grzegorz Woźniak
tylko jeden, to się mylą. Bo nie chodzi o ilość głosów, ale o to czym GK
będzie się zajmowała a czym nie.

Dodam tylko, że z tego co wiem, to pomysł z takim dogadaniem się z Gosią nie
jest pomysłem wszystkich komendantów chorągwi i byłoby krzywdzące mówienie,
że wszyscy komendanci są w jakimś układzie.

Nie rozumiem do czego Gosi był potrzebny ten układ z niektórymi
komendantami. Nie rozumiem, dlaczego nie mogliśmy konkurować zespołami i
programami.

Jeżeli Gosia wygrałaby bez tego układu, sytuacja byłaby dużo czystsza.
Jeżeli by przegrała bez tego układu, to naczelnikiem byłbym ja. W jednej i
drugiej sytuacji rola niektórych komendantów chorągwi zostałaby
zmarginalizowana.

Stało się jednak inaczej. Gosia sięgnęła po układ z komendantami (który
polegał na akceptacji każdego człowieka przedstawionego przez korpus, bez
względu na kompetencje) po to by, jak rozumiem, pokonać mnie.

Dobrze, że wygrała. Mamy realną zmianę na stanowisku naczelnika. Mamy
młodego i dynamicznego skarbnika. Mamy parę autorytetów w GK. Ale ja jestem
pewien, że teraz Gosia jest zakładnikiem tego układu. Znowu wpływ na ZHP
mają niektórzy komendanci chorągwi. Poprali tę kandydaturę, która pozwalała
im ten wpływ utrzymać.

A więc Cyrylu - wcale nie jest dobrze tak jak jest.

Seascout
Rafał Klepacz