RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 10:45:42 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Seascout
Sent: Monday, September 10, 2007 9:19 AM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

::Mogę zapewnić że ekipa Gosi z komendantami chorągwi nigdy (!) się nie
::próbowała ułożyć, nie były prowadzone żadne rozmowy...

Ale Gosia powiedziała na Zjeździe, że prowadzi rozmowy z komendantami
chorągwi i że weźmie do GK osobę wyznaczoną przez nich. Kto teraz kłamie
Cyrylu?

Na Zjeździe - być może... na pewno beze mnie.

::Mnie też wiele słów ciśnie się na usta...
::Najbardziej jednak to, że Rafał Klepacz to kłamca (w zwykłym tego słowa
::znaczeniu - (...)

Cyryl... w zasadzie zakończyłeś dalszą możliwość rozmowy z Tobą. Ja do
pewnego niskiego poziomu dyskusji nie chcę się zniżać. I proszę, nie ciągnij
mnie tam. Chcesz się opluwać, to znajdź sobie innych kumpli do tego. I inne
miejsce. Ta lista na to nie zasługuje.

A może odniesiesz się merytorycznie - do zarzutu? Czy nieprawdą jest że co
innego mówisz prywatnie a co innego na Zjeździe do wszystkich?
(Nie opluwam Cię - stwierdzam fakt i cenię sobie fakt mówienia prawdy w oczy
- zawsze z otwartą przyłbicą powiem każdemu z czym się nie godzę i jak to
oceniam)

::Dlatego że do ich wprowadzenia przygotowywania trwały od dobrych 7/8 lat.

Jeszcze tylko mi napisz, co przez ostatnie dwa lata zrobiły we wprowadzaniu
zmiany, Gosia, Dorota, Jola czy Paweł. Nie kwestionuję tego, że to dobrzy
instruktorzy. Tylko uważam, że Ty znowu mijasz się z prawdą (że nie napiszę
tego tak dobitnie jak Ty o mnie...)

Spytaj ich.

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750