Re: [Czuwaj] Pod³a zdrada.

Slawomir Was slawek w wasie.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 10:10:08 CEST

>A ja czytam i zastanawiam sie czy to scenariusz
> jakiegos studia wyborczego?
> Ktos wygral, ktos przegral ale to nadal jest nasze ZHP
> i moze zamiast sobie wypominac niech kazdy zajmie sie
> praca?
>
> Pozdrawiam
>
> Ola

Tak wlasnie czynimy Druhno! Ja na przyklad wlasnie koncze wniosek grantowy
do naszego kuratorium na 3 edycje Rajdu Szlakiem Polskich Stolic dla mojego
hufca, który poprowadze w pazdzierniku do Gniezna.
A jednoczesnie konsultuje na GG przebieg 2 prób na phm i hm, których jestem
opiekunem.

Co nie przeszkadza mi z pozycji uczestnika napisac na liste o przyslowiomym
"braterstwie" naszej nowo wybranej wladzy wykonawczej.
A niechze sie jej wiedzie jak najlepiej. Tylko jak sie cos nie uda i pojawia
sie narzekania, to zeby instruktorzy pamietali jaki byl poczatek...