[Czuwaj] wyniki i RCZ

Grzegorz Calek g.c w onet.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 10:31:31 CEST

|A ja czytam i zastanawiam sie czy to scenariusz
| jakiegos studia wyborczego?
| Ktos wygral, ktos przegral ale to nadal jest nasze ZHP
| i moze zamiast sobie wypominac niech kazdy zajmie sie
| praca?
|
| Pozdrawiam
|
| Ola

Druhno Olu!

Mysle, ze nie masz co sie oburzac, a chyba jestes w stanie zrozumiec
emocje osób, które czynily przygotowania do Zjazdu, a przede wszystkim
wlozyly wiele wysilku i wiele miesiecy pracy w to, aby dokonala sie zmiana
w ZHP (bo trzeba pamietac, ze Zjazd to nie cos, co samo wyskoczylo, ale
efekt koncowy dlugiego procesu). I przyznam szczerze, ze teraz jest mi
osobiscie az glupio, ze dopiero w przeddzien zjazdu doszedlem do skladu
Rafala, bo widze, ze niezasluzenie podczepilem sie pod ogromna prace jego
ekipy, która pewnie bedziemy doceniac dopiero z dalszej perspektywy. Ja
juz to doceniam.

Co do wyników, to moze za rok czy dwa okaze sie, ze jednak rzeczywiscie
lepsza byla strategia, ze cel uswieca srodki. Zreszta wlasciwie nie mamy
wyjscia, bo jako Zwiazek nie mozemy sobie pozwolic na zmarnowanie dwóch
lat.

Znamienne jest w tym wszystkim, ze ten zjazd pokazal, jak silny byl RCZ. U
Gosi jest w GK 4 bylych czlonków RCZ. W GK Rafala tez bylo 4 bylych
czlonków RCZ. Paradoksem jest jednak to, ze to wszystko odbylo sie w kilka
miesiecy po zakonczeniu zywota RCZ i to w tonie zrezygnowania i braku
wiary w mozliwosc zmian w ZHP.

Widac rzeczywistosc przerosla wyobraznie...
GC