RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 10:52:48 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Monday, September 10, 2007 9:22 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

> - potrafię w twarz to powiedzieć i Tobie i dh Woźniakowi i komu tam chcesz
> jeszcze...

Szkoda, że po tej 13 w sobotę nie zawiadomiłeś mnie, że Twoje poparcie "się
wyczerpało". Więc może przesadziłem z tą Twoją odwagą i może nie wszystko
potrafisz powiedzieć.
Przeprosin dla Rafała tez nie widzę, a więc i z klasą są kłopoty.

Hmmm...
A komu miałem powiedzieć? Przecież kandydował Rafał z zespołem a nie Sławek
z zespołem... Rafał raczej nie zabiegał o moje poparcie. Rafała popierałem
'w imię zmian' - zawsze to mówiłem, szkoda że mało kto z Was słucha ludzi...

Przeprosiłbym gdybym czuł że powinienem - ale nie czuję... bo naprawdę czuje
się oszukany, okłamany przez Rafała K.

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl