RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Marabut marabut w inetia.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 11:12:48 CEST

Druhowie,

Przysłuchiwałem się wysokiemu poziomowi kultury w dyskusji przed głosowaniem
nad odwołaniem poszczególnych władz statutowych. W zalewie chamstwa i
pieniactwa, które spotyka nasz kraj, był to wspaniały przykład, że można
inaczej. Jednak po bratersku, jednak z poczuciem godności i wiary w mądrość
delegatów.
Wyluzujcie więc w dyskusji na tej liście, bo szkoda psuć to wrażenie ze
Zjazdu: poważnej zadumy nad potrzebami Waszej organizacji i poważnych
decyzji dla jej dobra.
Jeszcze raz gratuluję Zjazdowi.

Marabut