Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 12:05:43 CEST

----- Original Message -----
From: "Marabut" <marabut w inetia.pl>
> Druhowie,
>
> Przysłuchiwałem się wysokiemu poziomowi kultury w dyskusji przed
> głosowaniem
> nad odwołaniem poszczególnych władz statutowych. W zalewie chamstwa i
> pieniactwa, które spotyka nasz kraj, był to wspaniały przykład, że można
> inaczej. Jednak po bratersku, jednak z poczuciem godności i wiary w
> mądrość
> delegatów.
> Wyluzujcie więc w dyskusji na tej liście, bo szkoda psuć to wrażenie ze
> Zjazdu: poważnej zadumy nad potrzebami Waszej organizacji i poważnych
> [...]

Dziękuję Druhowi za ten glos. Ale nie mam zamiaru zajmować się Zjazdem przez
ileś kolejnych dni bo służba nie drużba :-)
Dziś więc dochodząc do siebie po tej dawce obłudy ze strony kilku osób,
które już tu wymieniałem, chcę przekazać moje uwagi co do sposobu
obchodzenia się z ZHP przez niektórych niespełnionych i nieakceptowanych w
swoich chorągwiach. I trochę prawdy o tym jak do tego wszystkiego doszło.
Stąd moje posty na listę i forum. Trzeba umieć przyznać się do przegranej i
wyciagnąć z niej wnioski.
Aby nikt wiecej nie dał sie tak zdradzić i oszukać warto poznać mechanizmy
krętactwa.
Ludzie kiedyś zacni stali się zakładnikami udzielnych książąt marzących o
przejęciu majątku ZHP i okopaniu się na swoich pozycjach przez wiele lat. Do
centarli Związku oczyszczonego z betonu wprowadzono go znowu trochę w
majestacie tej samej demokracji, która miała siłę powiedzieć DOŚĆ
nieudolności i braku umiejętności realizacji strategii.

I to jest moja ostatnia wypowiedź poza oczywiście reakcjami na oczywiste
oszczerstwa, których sie spodziewam ze wzgledu na moją wiedzę, doswiadczenie
o próbe zdyskredytowania w oczach instruktorów, by obniżyć wiarygodnośc
moich przekazów.

Najważniejsze druhu, że mamy w ZHP godnego Przewodniczącego, że nie ma już
na funkcji jego poprzednika ani poprzedniej GK. Przewidując ten scenariusz
wycofałem z NSH wnioski o ukaranie ww z powodu łamania statutu. Nowej władzy
wykonawczej będziemy slużyć swoją wiedzą o sytuacji ZHP, bo co tu ukrywać
część ma ją niewielką po 2 latach odstawki.
SW