[Czuwaj] Re: Kandydaci

Mich kedros w op.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 11:16:18 CEST

Ktoś mówił coś o wyprzedawaniu majątku?
Oto przykład ze strony Chorągwi Kuj-Pom:

Komenda Chorągwi Kujawsko-Pomorskiej ZHP z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy
Dworcowej 56:

Ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż nieruchomości zabudowanej o
powierzchni 1451 metrów kwadratowych wraz z kamienicą o powierzchni
użytkowej 671 metrów kwadratowych o ewidencyjnych numerach działek 17/2,
17/3, 17/4 i 19 zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ulicy Libelta 8.

Cena wywoławcza wynosi: 2.500.000,00 /dwa miliony pięćset tysięcy złotych/.

Dalej następuje dokładny opis procedury przetargu.
Jest to były budynek (i kupa gruntu!) Komendy Hufca ZHP Bydgoszcz-Miasto,
stojący w centrum miasta.
W zeszłym roku, po długich negocjacjach, Chorągiew dogadała się z Hufcem,
że Chorągiew przejmie ten budynek, wyremontuje go, przeniesie się tam,
a kamienica Chorągwi w śródmieściu zostanie wynajęta.
Zgodnie z tymi ustaleniami, Hufec zgodził się przekazać nieruchomość
Chorągwi.
Od razu mówię, że nie byłem świadkiem tych negocjacji - znam to z relacji
ich uczestnika.
A teraz okazuje się, że plan był nieco inny:
przejąć budynek Hufca, sprzedać go, sprzedać (ostatecznie wynająć) siedzibę
Chorągwi,
a pod miastem zbudować nową, sliczną, ogromną Chorągiew.
Cóż, księstwo udzielne....
Coś nie chce mi się wierzyć, że teraz, przy "nowych" władzach coś się zmieni
w tym temacie.

Michu
Michał Pokrzywiec