[Czuwaj] Re: podła zdrada...

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 09:21:19 CEST

Dnia 10-09-2007 o 08:57:48 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Mnie też wiele słów ciśnie się na usta...
> Najbardziej jednak to, że Rafał Klepacz to kłamca (w zwykłym tego słowa
> znaczeniu - każdy to zrozumie, kto wysłuchał moje pytanie na Zjeździe i
> odpowiedzi Rafała i zna historię budowania zespołu Rafała Klepacza).

Przysłuchiwałem się obradom (wielkie graty dla ludzi którzy nam to
umożliwili)i nie wyciągnołem takich wniosków. Możesz rozszerzyć swoją
wypowiedź ?

> Głosowanie na Sinicę było ewidentnie głosowaniem przeciw Klepaczowi.
> Kolejny raz mijasz się z prawdą...

Ojjj myslę że się nie myli. Wystarczy spojżeć na procenty poparcia a
zwłaszcza skorelować z ilościa głosów dla druhów Woźniaka i Bednarczyka.
Mysle że widać czyimi głosami wygrała obecna GK. A z tym wiąże się
zagadnienie głosowania przeciwko Rafałowi Klepaczowi. Czyli wybór
niewiadomego przeciw konkretnej i znanej wizji.

> Dla wielu osób Gosia i jej zespół gwarantują zmiany w ZHP znacznie lepiej
> przeprowadzone niż przez zespół Rafała.
> Dlatego że do ich wprowadzenia przygotowywania trwały od dobrych 7/8 lat.
> Dlatego też nie było problemu z dobraniem osób, z określeniem ich
> kompetencji, zakresu odpowiedzialności, odpowiedziami na trudne pytania z
> Sali... itp.

Jak mam byc szczery to te odpowiedzi na trudne pytania były... takie sobie
i nie zdradzały specjalnego przygotowania a juz na pewno wiedzy na temat
aktualnego ZHP.

Cyryl... Bardzo cenię sobie Twoje zdanie. To że wielu z nas ma wątpliwości
wynika t tego że nas olano po prostu. Zero zastosowania metodyki
wędrowniczej w stosunkach pomiędzy instruktorami. Świat sie mocno zmienia
a wraz z nim możliwości kontaktu. Fakt jest taki że Komunikatywność RCZ
było porażka jeśli to teraz sie przełoży na ZHP...

Janusz Sikorski