[Czuwaj] Kto wygrał...

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 12:37:36 CEST

Od kilku dni cos mi chodziło po krzyżu... ciarki jakieś czy coś. Nie
pasowało mi oddanie władzy ot tak, cos musiało być szykowane...
Cos co uszło naszej uwadze. Odbyły sie wybory do GK-i, mamy nowa Giekę,
ładniusią prawie w całości, mocno harcerską, może nareszcie zaczniemy
płynąć w dobrym kierunku bo ster w naszym okręcie wygląda nieźle... a więc
sterniku kurs na przyszłość.. halo sterniku.... ups gdzie on płynie
zaraz...
Ciekawe jak będzie pracować nowa Rada Naczelna ....

sikor

ps.

Brawo Cyryl...