Re: Re: RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

smyrwa w poczta.onet.pl smyrwa w poczta.onet.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 16:27:26 CEST

 smyrwa w poczta.onet.pl napisał: >Użytkownik Maciej Syska napisał:
>-----Original Message----- >From: >czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
>[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On >Behalf Of Sławomir Waś >Sent:
Monday, September 10, 2007 12:12 PM >To: Lista >dyskusyjna harcerek i
harcerzy. >Subject: Re: [Czuwaj] Podła zdrada. > >No >to mamy powrót i klasy
i odwagi. Po cichu liczyłem na to, bo Cyryl to >dobry >człowiek tylko troche
zapatrzony w jednego karierowicza. >Dziękuję. Tylko >tak możemy budować
chwałę ZHP. >Nie ciosami w plecy. >Trzymaj linię >szerokiego spogladania na
fakty. >SW > >=== >[Maciej Syska] >Druhu! Z całym >szacunkiem, ale chyba
bije Druh właśnie rekord ilości >epitetów na mail. >>Rozumiem Druha
rozgoryczenie, wywołane wynikiem zjazdu, ale naprawdę trochę >>umiaru, nawet
w obrzucaniu błotem, się przyda. > >Z uszanowaniem, >Maciej >Syska > >--