[Czuwaj] Podła zdrada.

Wto, 11 Wrz 2007, 11:22:14 CEST

Dnia wtorek, 11 września 2007, Aleksander Senk napisał:

> Moj drogi! Z weberowskimi typami idealnymi (ktora jak widac jednak są dla
> niektorych trudne do zrozumienia) "trojkat Klepacza" mial niewiele
> wspolnego.

Kochany! Właśnie, że miał wiele wspólnego

> I sluzyl szufladkowaniu. Głównie na "swoich" i "dziwnych".

A właśnie, że nie służył..

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"