Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 11:10:11 CEST

"Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> Po pierwsze po raz kolejny słynny "trójkat Klepacza" (do którego
> właściwie ja jako autor się przyznaję,

Ooo...

>wystarczy poszukać na Czuwaju)nie jest rozumiany.

Skoro mało kto - no, oprócz autora i firmujacego go swoim nazwiskim
instruktora (i byc moze paru jeszcze osob)- go nie "rozumie", to moze to
jest problem samego "trójkąta"?

> Moi drodzy, to weberowskie typy idealne. To chyba nie jest trudne.
> Jak każdy model ten model jest niedoskonały. To wynika z istoty
> modelu... Ale oddaje wiele. O ile z rozróżnieniem biegunów (biegunów,
> nie szufladek!!)

Moj drogi! Z weberowskimi typami idealnymi (ktora jak widac jednak są dla
niektorych trudne do zrozumienia) "trojkat Klepacza" mial niewiele
wspolnego.
I sluzyl szufladkowaniu. Głównie na "swoich" i "dziwnych".

Wprawdzie mam nadzieje, ze stare powiedzenie, iz "odpowiednio czesto
powtarzana bdzura staje sie faktem" nie zadziala w tym przypadku, ale na
wszelki wypadek pozwolilem sobie zabrac glos w tym nieco marginalnym wątku.
:)

pozdrawiam
olek