Re: Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 18:26:29 CEST

>Czemu więc RCŻ tak się podzielił - czemu nie znalazł KOMPROMISU ?
>Czemu nie mogliśmy mieć GK z Klepaczem i Sinicą w jednym ?
>Aha to są pytania retoryczne proszę na nie nie odpowiadać :)
>

>Bartek

Mimo Twojej prośby odpowiem choć na jeno z tych pytań :P
A właściwie przypomne co jeszcze przed wyborem naczelnika oboje kandydatów na tą funkcję odpowiedziało na pytanie, czy po zwycięstwie jednego z nich zamierzają współpracować z kontrkandydatem. Zarówno Rafał, jak i Gosia zadeklarowali wtedy że tak, widzą możliwość takiej współpracy. Więc "GK z Klepaczem i Sinicą w jednym" już nie powstanie (przynajmniej nie teraz - choć może po zjeździe w 2009 r. ?). Natomiast współpraca pomiędzy osobami z obydwu ekip nadal jest możliwa. I mam nadzieje że do takiej współpracy rzeczywiście dojdzie, bo wtedy najtwardszemu nawet betonowi już nie udało by się zawłaszczyć ZHP.

phm. Michał Piotrowski