RE: Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Seascout seascout w o2.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 21:28:13 CEST

::A właściwie przypomne co jeszcze przed wyborem naczelnika oboje kandydatów
na tą
::funkcję odpowiedziało na pytanie, czy po zwycięstwie jednego z nich
zamierzają
::współpracować z kontrkandydatem. Zarówno Rafał, jak i Gosia zadeklarowali
wtedy że
::tak, widzą możliwość takiej współpracy. Więc "GK z Klepaczem i Sinicą w
jednym" już
::nie powstanie (przynajmniej nie teraz - choć może po zjeździe w 2009 r.
?).
::Natomiast współpraca pomiędzy osobami z obydwu ekip nadal jest możliwa. I
mam
::nadzieje że do takiej współpracy rzeczywiście dojdzie, bo wtedy
najtwardszemu nawet
::betonowi już nie udało by się zawłaszczyć ZHP.
::
::phm. Michał Piotrowski

Przypomnę Ci tylko, że to zapewnienie z mojej strony padło zanim okazało
się, że w GK będzie dh Woźniak.

Nie zmieniam tego co powiedziałem na Sali Zjazdowej. Oczywiście, że będę
pracował, bo to mój związek.

Ale bardzo trudno mi przełknąć taką pigułkę. Ta osoba diametralnie zmieniła
oblicze ideowe tej GK. Nie wiem nawet jak oni się w tym odnajdują. Mi jest
ciężko.

Seascout