[Czuwaj] Harcerski Zespół Artystyczny

Szymon Głogowski drzewid w gmail.com
Śro, 12 Wrz 2007, 13:53:28 CEST

Witajcie

nasz "fajna" komenda hufca odmówiła powołania Harcerskiego Zespołu
Artystycznego ze względu na to, że nie znaleźli odpowiednich przepisów
regulujących działalność takich zespołów.

Wg mnie wystarczającymi są "Zasady pracy specjalności harcerskich", w
których istnieją kluby specjalnościowe, w tym artystyczne.

Wspomniałem im o tym, ale oni: "zespół to nie klub" !

nie mam słów !

czy w związku z interpretacją naszej KH, harcerskie zespoły
artystyczne działające w ZHP nie mają podstawy prawnej do istnienia ?

proszę tylko nie śmiejcie się zbyt głośno :)

--
Szymon Głogowski
www.portal.walbrzych.pl