[Czuwaj] Harcerski Zespół Artystyczny

"phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR "phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR
Śro, 12 Wrz 2007, 14:17:33 CEST

Według mnie wystarczyłby zapis we wnisku o powołaniu Zespołu, iż działa
na zasadach klubu harcerskiego lub jest klubem harcerskim, a zespół jest
tylko nazwą.
Lub powołać sie na przepis statutu paragrafu 30 ust 1. "Podstawowymi
jednostkami organizacyjnymi ZHP są: (...) 2) inne jednostki działające
na zasadach drożyny lub kręgu."
---