Re: Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 16 Wrz 2007, 15:53:27 CEST

Nie męcz się. Czesiu i tak nie przyzna Ci racji. Poza tym czeka nas
wszystkich wykład o regulaminowości umundurowania, o złym monopolu,
matkach krakowskich harcerzy i tym podobnych rzeczach. Też jestem
przekonany, że Gosia powinna chodzić w nowym mundurze i w dodatku
jestem pewien że sobie taki kupi. Nie zrobiła tego dotychczas bo po
prostu wybór na Naczelniczkę ją zaskoczył.

Kowlak

--
Kowlak