Re: [Czuwaj] Re: Po zjeździe

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 16 Wrz 2007, 16:30:57 CEST

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 16, 2007 4:16 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Po zjeździe

harclot w poczta.onet.pl pisze:
> [...]

Czytanie ze zrozumieniem się kłania --> pisałem o Tobie. A co do druhny
Naczelniczki popieram tezę postawioną przez Kowlaka.
Teraz pytanie do Ciebie (wprost): czy do 2008 r. zmienisz swój mundur na
oficjalny i regulaminowy mundur ZHP??
Mam nadzieję, że odpowiedź będzie niemal w kodzie 0:1 (tak lub nie).

Tak,
bedę miał mundur zgodny z zasadami określonymi w obowiązujacej wówczas
uchwale GK ZHP dot. regulaminu mundurowego
;-))))

Czesław