RE: Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 17 Wrz 2007, 08:19:47 CEST

> Co ma  mundur do zmiam      moze rozwiniesz  mysl ?

Chyba nie mam wyjścia :)
Obydwaj Druhowie jak widzę macie wyższe stopnie ode mnie, więc chyba
nie muszę tłumaczyć jaką rolę w organizacji pełni Naczelnik. Mimo
wszystko to zrobię. Jednym z głównych zadań Naczelnika jest
reprezentowanie ZHP poza organizacją (bo o budowaniu wizerunku
wewnętrznego już nie wspomnę). W naszej organizacji przeprowadzana
jest obecnie zmiana umundurowania. Chyba oczywiste więc, że Druhna
Naczelnik powinna być na tym polu być przykładem. Takie jest
przynajmniej zdanie młodego instruktora tej organizacji, który nie
pamięta jakie to świetne mundury były w '36, '48 czy '64. Mnie to nie
obchodzi. Obchodzi mnie to, że Naczelnik mojej organizacji, ktoś kto
powinien być dla mnie wzorem i powinien dobrze świadczyć o mojej
organizacji, ma gdzieś tą zmianę. W końcu nikt mi nie powie, że Druhna
nie miała pieniędzy na nowy mundur (a kwestie finansowe były właśnie
argumentem za okresem przejściowym).

(pwd.) hajder

Oj!
Żeby dh Naczelnik widziała te pisania :)
Nie żebym był rzecznikiem, ale stosunek Dh Naczelnik do umundurowania i
kwestii jego zmiany znam.
Po kolei więc:
1. Dh Naczelnik jest jedną z tych osób które za 'braki' w umundurowaniu nie
zabiera ludzi na kursy harcerskie - jakiekolwiek więc insynuacje o jej
'swobodnym' do tego podejściu niemożebnie będą śmieszyć każdego kto spotkał
ją na harcerskim/kształceniowym szlaku :)
2. Dh Naczelnik na jakiś czas (trzy, cztery tygodnie) przed Jamboree
postanowiła wypełnić zapis uchwały 209 GK ZHP i zakupić sobie mundur świeży
i nowy, ale jakież rozczarowanie ją spotkało w tzw. 'firmowym' sklepie
4Żywiołów, gdy okazało się że nie ma rozmiaru koszuli a o spódnicy to może
zapomnieć bo nie wiadomo kiedy w ogóle będzie... Więcej nie była w stanie
zakupić mundurów dla swojej i mojej reprezentacji, bo... nie było rozmiarów!

I nie chodzi tutaj o ludków co to mają po 2 metry wzrostu albo 150 kg wagi
albo co tam innego - po prostu zwykłych 'rozmiarowych' harcerzy...
A potem to już HAL...

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl