[Czuwaj] mundur i naczelniczka

kowlak kowlak w gmail.com
Pon, 17 Wrz 2007, 08:40:39 CEST

Lucjan Brudzyński pisze:
Żeby dh Naczelnik widziała te pisania :) (...)

A już miałem nadzieję, że mam w związku Naczelniczkę. I znów nic z tego.
Ech...

> 2. Dh Naczelnik na jakiś czas (trzy, cztery tygodnie) przed Jamboree
> postanowiła wypełnić zapis uchwały 209 GK ZHP i zakupić sobie mundur świeży
> i nowy, (...)  Więcej nie była w stanie
> zakupić mundurów dla swojej i mojej reprezentacji, bo... nie było rozmiarów!(...)
  A potem to już HAL...

> Lucjan Brudzyński 'Cyryl'

A nie mówiłem, że to kwestia braku czasu albo innych kłopotów z dostawą.
Po prostu Gosia nie jest "Dziewiętnastakiem" i nie podchodzi do zmiany
mundurów jak najwybitniejszy ich przedstawiciel.

Kowlak