[Czuwaj] ordynacja i zjazdy hufców

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 17:06:54 CEST

Witajcie,

Na 6 października 2007 zwołany jest Zjazd Zwyczajny mojego Hufca. Jednak
dzisiaj zaczynam mieć wątpliwości co do jego prawidłowości zwołania.
Wczoraj, czyli: 22.09. mijały dwa tygodnie, kiedy powinno być ogłoszone
miejsce Zjazdu - a tu lipa, ktoś zaspał.

Co więcej - informacja o Zjeździe - nie była podana na stronie internetowej
Chorągwi - czyli jakby nie patrząc nie wypełnienie pkt. 17 ordynacji z
części II.

Czy materiały o których mowa w pkt. 21 tejże części - wystarczy jak zostaną
opublikowane na stronie internetowej Hufca? Czy trzeba każdemu z delegatów
podesłać pocztą poleconym / ewentualnie wręczyć osobiście do ręki?

Rozwiejcie proszę moje wątpliwości, bo nie mam ochoty iść na Zjazd, a potem
ktoś się odwoła że nie zostały spełnione procedury. Jak to jest z
interpretacją ordynacji? Jak to jest u Was?

Pozdrawiam,
---
phm. Łukasz Pierzchalski HR
Hufiec ZHP Toruń