[Czuwaj] ordynacja i zjazdy hufców

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 19:19:53 CEST

Łukasz Pierzchalski pisze:
> Witajcie,
>
> Na 6 października 2007 zwołany jest Zjazd Zwyczajny mojego Hufca.
> Jednak dzisiaj zaczynam mieć wątpliwości co do jego prawidłowości
> zwołania.
> Wczoraj, czyli: 22.09. mijały dwa tygodnie, kiedy powinno być
> ogłoszone miejsce Zjazdu - a tu lipa, ktoś zaspał.
>
> Co więcej - informacja o Zjeździe - nie była podana na stronie
> internetowej Chorągwi - czyli jakby nie patrząc nie wypełnienie pkt.
> 17 ordynacji z części II.
>
> Czy materiały o których mowa w pkt. 21 tejże części - wystarczy jak
> [...]
na dwa tygodnie powinien być znane nie tylko dokładny termin i miejsce
zjazdu, ale także regulamin i porządek obrad, sprawozdanie KH i
pozostałych władz hufca, oraz inne materiały zjazdowe np. projekt strategii)

materiały te powinny zostać dostarczone każdemu delegatowi osobiście, co
powinien on pokwitować własnoręcznym podpisem, lub zostać wysłane
najpóźniej dwa tygodnie przed terminem zjazdu.

w analogicznej sytuacji jak twoja, jedne z instruktorów mojego hufca
złożył pisemna skargę do komendy chorągwi, i zjazd został przełożony na
późniejszy termin, tak aby wszystkie wymogi zostały spełnione.

Marcin Wojtczak