[Czuwaj] pytanie do prawnikow:)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 22:31:49 CEST

----- Original Message -----
From: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, September 24, 2007 10:08 PM
Subject: [Czuwaj] pytanie do prawnikow:)

> Czuwajcie:)
> moja znajoma ma pytanie: Co to jest klauzula prawomocnosci w
> kontekscie takim, ze ma byc wyrok sadu z orzeczeniem takiej klauzuli,
> a ona nie ma pojecia, co to jest.
> Jesli w ogole da sie na takie pytanie odpowiedziec "jak krowie na
> miedzy", to bardzo poprosze i z gory dziekuje!!
> Barbara Wojtaszek z Debicy

Jestem tylko ksiegowym wiec jedynie sadze
ze chodzi o cos przykladowego:

" W imieniu powoda, w oparciu o pelnomocnictwo znajdujace sie w aktach
sprawy, wnosze o:
1. stwierdzenie prawomocnosci wyroku, wydanego przez
Sad Okregowy w ... w dniu ....w sprawie o sygn. akt ...,
2. nadanie klauzuli wykonalnosci nakazowi zaplaty,
wydanemu przez Sad Okregowy ... w dniu ... w sprawie
o sygn. akt ... przeciwko pozwanym ... oraz ... ,
3. doreczenie pelnomocnikowi powoda odpisu nakazu zaplaty
opatrzonego klauzula wykonalnosci, wraz z odpisem prawomocnego wyroku,
4. zasadzenie solidarnie od pozwanych na rzecz powoda kosztów stwierdzenia
prawomocnosci oraz nadania klauzuli wykonalnosci, w tym kosztów zastepstwa
procesowego, wedlug norm prawem przepisanych."

Ale moze jakis prawnik to zweryfikuje ?

Czeslaw