[Czuwaj] Re: pytanie do prawnikow:)

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 22:59:36 CEST

Witaj harclot,

W Twoim li?cie datowanym 24 wrze?nia 2007 (22:31:49) mo?na przeczyta?:

[ciach]

> Czeslaw

Jestem tylko dziennikarzem, ale na studiach mia?em kurs podstaw prawa. Odnosz? wra ?enie, ?e chodzi o klauzul? natychmiastowej wykonalno?ci. To formu?a pozwalaj?canp. w procesie cywilnym powodowi uzyska? od pozwanego natychmiastowe zaspokojenie roszcze? tu? po zako?czebniu procesu i wydaniu wyroku, któremu s?d nada? tak?? klauzul?. Je?li jej nie nada?, to nale?y o ni? odr?bnie wyst?powa?.

Wypowiadam si? z braku reakcji prawników, którzy by? mo?e dzi? wcze?niej poszli spa?. :-) Dobrze by by?o, by moje informacje zweryfikowa? zawodowy prawnik.
Hej, Druhny i Druhowie! Nie ?pijcie, gdy jedna z naszych kole?anek potrzebuje pomocy... ;-)

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela