[Czuwaj] pytanie do prawnikow:)

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 13:57:45 CEST

Reasumując: tak jak pisał Rysiek i zgodził się ze mną Mateusz ( prywatnie poprzez e-mail ) nie ma pojęcia kodeksowego 'klauzula prawomocności'

Aczkolwiek zgadzam się z Mateuszem, iż doktryna ( czyli nauka ) również używa takiego określenia i tak jak pisałem wcześniej oznacza ono, iż dane orzeczenie jest prawomocne

Co to oznacza w Twoim przypadku to najlepiej wyjaśnić na konkretnym przykładzie. Mateusz zaoferował Tobie pomoc, ja również podtrzymuję moją chęć pomocy.
 Masz wybór - jesteś szczęściarzem ;)