DZIEKUJE!! [Czuwaj] pytanie do prawnikow:)

basiafm basiasmola w poczta.fm
Wto, 25 Wrz 2007, 19:54:48 CEST

Czuwajcie,
naprawde jestem szczesciara:) Odpowiedzi przeslalam do znajomej (to
Polka mieszkajaca w Paryzu, wlasciwie znajoma mojego brata) i poki co
ona sobie z nimi daje rade:)
WIELKIE dzieki dla wszystkich, zarowno za odpowiedzi zrozumiale dla
lajkonikow (znaczy laikow), jak i chec pomocy z Waszej strony!! Kiedy
to ja bede miec jakis prawniczy problem juz wiem, do kogo moge sie zwrocic:)
:)))))
Barbara Wojtaszek, znana tez jako Barbaska:)

--
Best regards,
 basiafm                            mailto:basiasmola w poczta.fm