Re: OT Jozin z Bazin, było: [Czuwaj] Re: krzyż harcerski

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 09:57:17 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 01, 2008 8:19 AM
Subject: OT Jozin z Bazin, było: [Czuwaj] Re: krzyż harcerski
> Grzegorz o czym ty mówisz! Oni doskonale zdają śobie sprawę. To
> kabareciarze, doskonale zdają sobie sprawę z absurdu swojego tańca (po to
> powstał), gdy to tańczyli nie byli wcale starsi (teraz może są, ale i tak
są
> super), zdają sobie też sprawę ze śmiesznego brzmienia czeskiego języka
(na
> kilku ich występach mówili historyjki po polsku wzbudzając salwy śmiechu
na
> sali)
>
> :)
>
> g00rek

Zdają sobie, czy nie zdają, w każdym razie część odbioru Jożina w Polsce
jest żałosna.
Bodajże w Wielkanoc w "Jaka to melodia" było przykro na to patrzeć, bo
prowadzący zrobił z nich jakby małpy w cyrku.
Mi się Jożin bardzo podoba ze względu na tekst, stylizację itd. , ale dla
wielu polskich odbiorców po prostu
1) jest to kolejny internetowy fenomen tak jak kiedyś Mahir Cagri z Izmiru w
Turcji
2) tym bardziej śmieszny że czeski

to pisałem ja, prosty chłopak z poznańskiego blokowiska
GS