Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 3 Kwi 2008, 14:10:00 CEST

03-04-08, Marcin A. <oslo201 w poczta.fm> napisał(a):

> Mokotów dziękuje tym, którzy wspierają organizatorów rajdu Arsenał swoimi
> życzliwymi i pełnymi troski o harcerstwo uwagami i komentarzami. To z
> pewnością braterstwo podpowiada ...

Cały Mokotów? To macie już władze absolutną? :P

Druhu, wyłącz emocje i włącz argumenty - proszę. Jestem dość bezwzględny
jesli chodzi o kilka tematów, między innymi hołubienie wojny i robienie
zabawy z tragedii, czy program odwołujący się bardzo do II Wojny Światowej
(przy braku nowoczesnego).

Jeżdżenie po emocjach, na mnie jako paskudnego pragmatyka - zupełnie nie
działa.

"Każdy może krytykowac, prawda, zróbmy jednak tak żeby tej krytyki nie
było..." - Rejs.

Mi jest to obce.

g00rek

P.S. Jak już Mokotów myśli, to niech Mokotów pomyśli żeby w przyszłym roku
Mokotów zrobił coś nowoczesnego. Bez bezpośrednich odniesień do wojny. Bez
udawania walki. Bez bawienia się w wojnę. Niech Mokotów zrobi coś co nie
kojarzy się bezpośrednio z drugą Wojną Światową. Może jakąś wymianę polsko -
niemiecką? :P

Druhu komendancie, ja tak się prywatnie zastanawiam, ile wy jeszcze
będziecie żyć w cieniu tej wojny? 20 lat? 50? Może ja prosty chłopak z Pragi
tego nie rozumiem :P