[Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Kamila Wajszczuk kamila w pomaranczarnia.org
Czw, 3 Kwi 2008, 15:03:56 CEST

Michał Górecki pisze m.in.:
> Druhu, wyłącz emocje i włącz argumenty - proszę. Jestem dość bezwzględny
> jesli chodzi o kilka tematów, między innymi hołubienie wojny i robienie
> zabawy z tragedii, czy program odwołujący się bardzo do II Wojny Światowej
> (przy braku nowoczesnego).
> P.S. Jak już Mokotów myśli, to niech Mokotów pomyśli żeby w przyszłym roku
> Mokotów zrobił coś nowoczesnego. Bez bezpośrednich odniesień do wojny. Bez
> udawania walki. Bez bawienia się w wojnę. Niech Mokotów zrobi coś co nie
> kojarzy się bezpośrednio z drugą Wojną Światową. Może jakąś wymianę polsko -
> [...]

Michale z Pragi ;) , powiedz proszę, jak długo jeszcze instruktorzy
Hufca Mokotów będą musieli wszystkim pozostałym udowadniać, że na co
dzień zajmują się pracą harcerską mocno osadzoną w nowoczesności?
Naprawdę, dość tego generalizowania na podstawie pojedynczych, często
zasłyszanych jedynie okoliczności.

Jak już napisał Olek, po raz pierwszy od wielu lat Arsenał miał
faktycznie tematykę historyczną. Na wyraźnie żądanie wielu, naprawdę
wielu patroli uczestniczących w poprzednich rajdach, które uznały to za
atrakcyjne.

> Druhu komendancie, ja tak się prywatnie zastanawiam, ile wy jeszcze
> będziecie żyć w cieniu tej wojny? 20 lat? 50? Może ja prosty chłopak z Pragi
> tego nie rozumiem :P

A ja nie rozumiem, co w takim razie postulujesz? Całkowite wykluczenie
tematyki historycznej z okresu II WŚ z programów harcerskich?

Pozdrawiam,
Kamila
("służbowo" z Mokotowa, prywatnie z Powiśla ;))