[Fwd: Re: [Czuwaj] arsenał]

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Czw, 3 Kwi 2008, 16:08:05 CEST

Michał Górecki pisze:
> Wybacz Rafałowi Radom, on młody jest jeszcze, nie rozumie głębszej idei
> hołubienia  wyrzynania się nawzajem.
> Ja w sumie też. Wiesz, my proste chłopaki z tej strony Wisły uważamy wojnę
> za straszną traumę i wielką ludzką tragedię.
>
> Michał Praga ;)

Ja też mieszkam po praskiej stronie miasta i trzeba powiedzieć sobie
jasno, że Praga zawdzięcza Armii Czerwonej straszny chaos urbanistyczny ;-)

Goorek, odnoszę wrażenie, że masz dokładnie tak jednostronne spojrzenie
na II WW jak zarzucasz Hufcowi Mokotów!
Wojna to też tajne komplety, podziemna prasa, Sprawiedliwi wśród Narodów
Świata.... To jedno z najważniejszych wydarzeń XX wieku. Nie chcemy mieć
ludzi siedzących z piwkiem przed telewizorami (uwaga, to tylko figura
retoryczna! - nie chcę dyskusji na ten temat :-) ), to trzeba im czasem
pokazać, że wtedy ludzie działali z dużo większym ryzykiem na karku,
więc nic nie usprawiedliwi ich własnego lenistwa dziś.
Społeczeństwo Niemiecki nie chciało mieć powtórki z II WW i nieco jej
historię przemilczało. Na zdrowie nam to nie wyszło, bo obawy i
oburzenie Polski co do paru inicjatyw w sferze pamięci historycznej
rozumieją teraz tylko intelektualiści.

 Piter.

pwd. Piotr Bentkowski HO
Szczep 23 WDH "Pomarańczarnia"