[Czuwaj] Problemy realne

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 16:49:01 CEST

Osobiscie uwazam to za pomylke nadgorliwego urzednika, albo co gorsza
jakiegos instruktora, który nie był nigdy na obozie i podjal się
przygotowania instrukcji.

1. Gdzie w prawie jest uregulowane, ze komendant nie może być wychowawca?
Pewnie problem się wzial stad, ze sa obozy na 300 osob, gdzie faktycznie
komendant nie pelni funkcji wychowawcy, bo nie ma na to czasu.

2. Zastepca musi tak samo posiadac uprawnienia kierownika jak murarz
uprawnienia kierownika budowy.
Ten pomysl pewnie wzial się z tego, ze zdarza się iż komendanci wyjezdzaja z
placowki i na swoje miejsce rozkazem mianuja zastepce, który nie posiada
odpowiednich uprawnien.

Czekam az ktos madry zacytuje przepisy. Poki co wszystkim tlumacze, ze wcale
tak nie jest.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222