[Czuwaj] Problemy realne

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 16:32:44 CEST

Wiem, że w gorączce dyskusji i krzyżu czy Arsenale realne problemy środowisk
schodzą nieco na drugi plan, zaryzykuję jednak i pozwole sobie spróbować
skorzystać z doswiadczenia listowiczów w sprawie, o której nie miałem żadnej
wiedzy. Przytoczę cytat z informatora HAL w mojej Choragwi:

Uwaga! 1) komendant placówki  i zastępca ds. programowych nie może pełnić
funkcji  wychowawcy na placówce, 2) zastępca ds. programowych  musi posiadać
uprawnienia kierownika placówki.

Ponoć tak właśnie stanowi prawo i to nie od dziś. Czy w Waszych chorągwiach
już wcześniej odkryto te tematy?
Czy organizując obóz przeciętnej 20 osobowej drużyny oprócz drużynowego i
przybocznego dobieracie sobie jeszcze kierownika placówki wypoczynku? Czy
Wasza kadra masowo juz pokończyła kursy kierowników placówek. Czy może macie
juz jakieś sposoby na poradzenie sobie z tym w mojej opinii niemałym
problemem?? Co z nasza strategią i dążeniem do organizowania obozów drużyn??

Liczę na rady.
SW

ZHP Chorągiew Dolnośląska NR KRS 0000264246
WPISZ DO PITU!
Zamiast fiskusowi, daj 1% harcerzowi!