Re: [Fwd: Re: [Czuwaj] arsenał]

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 10:44:50 CEST

03-04-08, Piotr Bentkowski <bentko w poczta.fm> napisał(a):

>  Wojna to też tajne komplety, podziemna prasa, Sprawiedliwi wśród Narodów
> Świata....

A teraz ja złośliwie poproszę o świadectwo tego w harcerskim programie.

Bo tak jak pamiętam, to jest zawsze mowa o karabinie, walkach,
wysadzaniu więźniów i odbijaniu pociągów (czy jakoś tak). Zaś tych
działań pozytywnych jest jak na lekarstwo (i to homeopatyczne). Ani w
gawędach, ani w programie, w grach, w piosenkach...

Zaraz, a może to homeopatia i Mokotów robi dobrą robotę? Jeden Rajd i
takie zobrzydzenie wojny, jakie się rozpętało na [czuwaju]! Podobne
zwalcza podobnym? Tak nas faszeruje wojną, abyśmy mieli zobrzydzenie
do niej?

>To jedno z najważniejszych wydarzeń XX wieku.

Niestety.

Ale czy warte stawiania na ołtarze?