Re: [Fwd: Re: [Czuwaj] arsenał]

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 10:50:23 CEST

04-04-08, Andrzej Starski <astarski w wp.pl> napisał(a):

>  3. Kiedyś zauważyłem, że najwięcej na "stanie pod pomnikami" narzekają Ci,
> których najrzadziej tam widuję...

Andrzeju!

Kiedyś chodziłem z drużyną. Wiodłem chłopaków. Raz nawet specjalnie w
tym celu jechaliśmy do Wawy.

Ale:

1. W naszym mieście organizatorzy robią wszystko, aby młodzieży
zorganizowanej było jak najmniej i aby nie przeszkadzała im w fecie.

2. Zacząłem słuchać starszych, mądrych harcmistrzów. I okazało się,
jakim byłem głupkiem.

Kiedyś uważałem, ze w ten sposób wychowuję młodych. Pokazuję im pewne
ważne kiedyś dla Polaków chwile.

Obecnie już jestem mądry. Wiem, ze chodzi się po to, aby Pan Prezydent
Miasta i inne VIPy widziały nas i dały większa dotację. A ja to mam w
nosie. Jestem staromodny, zacofany i wolę edukację patriotyczną w ZHP
niż ekonomiczną. I dlatego nie zamierzam pojawiać się pod pomnikami.
Zwłaszcza na imprezach.