[Czuwaj] Problemy realne

Seascout seascout w o2.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 20:56:52 CEST

Rozmawiałem o tym z moją Komendantką i wiem, że te zapisy są wynikiem
doświadczeń jakie spotykały różne obozy w różnych kuratoriach. Dlatego
ciekaw jestem jak te sprawy regulowane są na terenie całego Związku i w tych

kuratoriach z którymi mają do czynienia listowicze.
SW

W kuratorium Warmińsko - Mazurskim, w które prawie zawsze kontrolowało obozy
które organizowałem, zawsze uznawało że jeden wychowawca przypada na 20
uczestników i komendant był liczony jako wychowawca.

Konieczne było sporządzenie list, w których określone było które dzieci są
pod opieką którego wychowawcy (w tym komendanta). I tyle szykan ze strony
kuratorium mieliśmy.

Seascout