[Czuwaj] Problemy realne

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 21:11:50 CEST

Tez idiotyzm.
Kto powiedzial, ze konkretnie dzieci maja być pod opieka konkretnego
wychowawcy?
Ja nigdy nie miałem zadnych problemow z tym zwiazanych z zadnym kuratorium.
Sa przepisy i ich się trzymamy. W zadnych przepisach nie ma mowy o
przydzielaniu dzieci do konkretnych wychowawcow.

Na wycieczce, gdy jeden wychowawca ma isc z przodu grupy, a drugi z tylu, to
każdy ma tylko za swoich odpowiadac???

Nie dajmy soe zwariowac...

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222