[Czuwaj] Problemy realne

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 09:08:42 CEST

Subject: [Czuwaj] Problemy realne

Wiem, że w gorączce dyskusji i krzyżu czy Arsenale realne problemy środowisk

schodzą nieco na drugi plan, zaryzykuję jednak i pozwole sobie spróbować
skorzystać z doswiadczenia listowiczów w sprawie, o której nie miałem żadnej

wiedzy. Przytoczę cytat z informatora HAL w mojej Choragwi:

Uwaga! 1) komendant placówki  i zastępca ds. programowych nie może pełnić
funkcji  wychowawcy na placówce, 2) zastępca ds. programowych  musi posiadać

uprawnienia kierownika placówki.

Ponoć tak właśnie stanowi prawo i to nie od dziś. Czy w Waszych chorągwiach
już wcześniej odkryto te tematy?
Czy organizując obóz przeciętnej 20 osobowej drużyny oprócz drużynowego i
przybocznego dobieracie sobie jeszcze kierownika placówki wypoczynku? Czy
Wasza kadra masowo juz pokończyła kursy kierowników placówek. Czy może macie

juz jakieś sposoby na poradzenie sobie z tym w mojej opinii niemałym
problemem?? Co z nasza strategią i dążeniem do organizowania obozów drużyn??

Liczę na rady.
SW

http://www.haliz.zhp.pl/content/view/37/17/

Sławku, aż dziw że nie znasz tego rozporządzenia...
Chociaż może znasz, tylko 'poszukujesz' realnych problemów :

hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl'
Członek Rady Naczelnej ZHP
Skarbnik Hufca ZHP Sopot

Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Gdańska Hufiec Sopot
Al. Niepodległości 679; 81-854 Sopot
tel./fax 058 551 00 36
e-mail: sopot w zhp.pl

1% Nie daj Fiskusowi - podaruj harcerzowi!