[Czuwaj] wojna

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Pią, 4 Kwi 2008, 02:18:02 CEST

Michał Górecki pisze:

> Groby, pomniki, wojna, groby, wojna, groby, wieniec, wojna.
>
> Tak to wygląda...
>
> Przepraszam, że patrzę na to przez pryzmat wizerunku. Takie mam zboczenie
> zawodowe.

Obawiam się, że to nie objawa (przynajmniej nie tylko) kryzysu
harcerstwa, ale (również) kryzysu dziennikarstwa. Przeglądaliśmy w
poniedziałek zajawki prasowe z różnych gazet o rajdzie (sory, że znowu
Arsenał, ale jest to bieżące i dobre exemplum). Rzepa jeszcze jak cię
mogę. Dodatek do Super Expressu był z artykułami autorstwa członków
sztabu obu rajdów, ale z reszty czasopism wynika, że dziennikarze nie
bardzo doczytali informacje prasowe od sztabu rajdu.
Widać takie pisanie pod stereotyp. Prasa dała ludziom to co i tak
oczekiwaliby zobaczyć. W poniedziałek obśmialiśmy się co nie miara, ale
jeśli tak piszą o małym wydarzeniu to jak piszą o polityce, wojnach,
rozwoju nauki i innych ważnych rzeczach, to zgroza, zgroza...

   Piter.

pwd. Piotr Bentkowski HO
Szczep 23 WDH "Pomarańczarnia"
Harcerska Fundacja Pomarańczarni