Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 3 Kwi 2008, 23:04:14 CEST

03-04-08, Kamila Wajszczuk <kamila w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> Michale z Pragi ;) , powiedz proszę, jak długo jeszcze instruktorzy Hufca
> Mokotów będą musieli wszystkim pozostałym udowadniać, że na co dzień zajmują
> się pracą harcerską mocno osadzoną w nowoczesności? Naprawdę, dość tego
> generalizowania na podstawie pojedynczych, często zasłyszanych jedynie
> okoliczności.

To ja cię proszę, abys przeanalizowała harcerskie media z ostatnich kilku
lat i zobaczyła tematykę programu jaki się w nich pojawia.
Ja to robiłem (nie sam, żeby nie byo nieścisłości). Wyniki są żałosne.

Groby, pomniki, wojna, groby, wojna, groby, wieniec, wojna.

Tak to wygląda...

Przepraszam, że patrzę na to przez pryzmat wizerunku. Takie mam zboczenie
zawodowe.