[Czuwaj] mały obóz

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 11:06:33 CEST

Dnia 04-04-2008 o 10:32:33 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Czy nadgorliwością, czy zapobiegliwością to można mieć różne zdania.
> Okazuje
> się bowiem, że wczoraj w rozmowie z jednym z komendantów hufców
> dowiedziałem
> się, że kuratioium nie wpisało do rejestru placówki (obozu wędrownego)
> właśnie dlatego, że uznało, że kierownik placówki (po naszemu drużynowy)
> jest kierownikiem a nie wychowawcą. W związku z tym ich zdaniem placówka
> miała za mało wychowawców zgodnie z przepisami, których nieznajomość
> zarzuca
> [...]

Jeśli ta osoba (kierownik placówki) nie ma przynajmniej stopnia pwd. to w
kuratorium mają rację dlatego że kurs kierowników placówek właściwie nie
powinien nazywać sie kursem a jedynie instruktarzem. Uprawnienia
Kierownika są dużo niższe niż wychowawcy placówki. Wystarczy spojżeć na
programy obu kursów. Dlatego Jeśli kierownik placówki nie ma stopnia pwd a
chce być liczony jako wychowawca musi mieć równiez kurs wychowawców.

Osobną sprawą jest wymahganie by komendant obozu miał stopień phm. której
jest nadinterpretacją chorągwi.
Jesli chodzi o wymaganie kursu wychowawców dla pwd to w śląskie trzeba
podać nie tylko numer uprawnienia ale jeszcze ksero zaświadczenia z kursu.

Wszystko to w ramach realizacji strategii...

Co co piguły to mały obóz może to przeskoczyc załatwiając sobie wsparcie
medyczne na miejscu.

sikor