[Czuwaj] OT - wojna (przytyk dziennikarzom)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 11:56:33 CEST

04-04-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

>  PS: Napisze jeszcze raz, aby byc dobrze zrozumianym. Nie cziepiam sie
>  g00rka, s00chego i wszystkich zaangazownych w ow wieczor. Czepiam sie malo
>  kreatywnych dziennikarzy.

" Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie
jestem w stanie.
 Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę.
 I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego."

 Chyba nie jestesmy zbytnio w stanie zmienić dziennikarzy. Możemy za
to próbować pokazywać się z innej strony. Tylko wizerunek zawsze
opiera sie na stanie faktycznym i on jest punktem wyjściowym.

I choć wiele możemy pokazać, to kolorowo nie jest. Zacznijmy wreszcie
myśleć o tych którzy do nas nie przychodzą. Czemu do nas nie
przychodza. Czemu drużyny sa mniej liczne. Co im sie nie podoba.

Za chwilę w drużynach będzie po 6-7 osób. Ba, w wielu miejscach już
tak jest. Czemu?

Dalej będziemy się tłumaczyć upadkiem komuny i wzrostem ilości zajęć
pozalekcyjnych? Śmiem twierdzić że od ponad 15 lat ich ilośc
specjalnie nie wzrasta :]