[Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Kamila Wajszczuk kamila w pomaranczarnia.org
Pią, 4 Kwi 2008, 11:41:08 CEST

Michał Górecki pisze:
> To ja cię proszę, abys przeanalizowała harcerskie media z ostatnich kilku
> lat i zobaczyła tematykę programu jaki się w nich pojawia.
> Ja to robiłem (nie sam, żeby nie byo nieścisłości). Wyniki są żałosne.
>
> Groby, pomniki, wojna, groby, wojna, groby, wieniec, wojna.
>
> Tak to wygląda...
>
> Przepraszam, że patrzę na to przez pryzmat wizerunku. Takie mam zboczenie
> zawodowe.

Ależ nie ma za co przepraszać.
Tylko widzisz - problem okazuje się być zupełnie inny. To nie kwestia
braku dobrego programu, tylko braku promocji ciekawego i nowoczesnego
programu. Z tym się zgodzę, przy zaznaczeniu, że mają w tym również
udział dziennikarze i ich "mało wnikliwe" nastawienie do sprawy.

Pozdrawiam,
Kamila

P.S. W innym mailu napisałeś o "prawicowej fascynacji" wojskowością. No
cóż, historia XX wieku (wybacz;)) udowadnia, że, fascynacja wojskowością
i dyscypliną jest równie właściwa (skrajnej) prawicy, co i (skrajnej)
lewicy.
A i od nazywania idei skautowych centrolewicowymi też byłabym daleka.