[Czuwaj] wojna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 14:30:19 CEST

04-04-08, "phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR | 109 MDSH"

>  po za ostatnim - to wszystko nawiązanie do historii, tradycji, patriotyzmu
>  Coś nowego? - Po co?
>
>  Co potem ma odzwierciedlenie w zadaniach przedzlotowych dla drużyn - gdzie
> wszystkie,
>  po za zadaniami dotyczącymi bezpośrednio problematyki osób
> niepełnosprawnych [obchody 90-lecia NS],
>  są próba nawiązania i odtwarzania historii!!!!
>
>  NOWOCZESNY PROGRAM!!!!!! - gdzie? ja sie pytam: gdzie?

A kiedy coś o tym piszę, ze wszystkich stron mnie atakuję: "NIE
ODCINAJ SIE OD HISTORII!".

A my jesteśmy od tego bardzo, bardzo daleko. Mamy dokładnie odwrotny
problem... Bo tak wygląda większość imprez. Powiem więcej, nawet
harcerskie portale społecznościowe skupiają się na historii i
przeszłości! LOL!

Jeżeli to akceptujemy i tak ma być nazwijmy się organizacją
historyczną, rekonstrukcyjną, wpiszmy historię w Metodę. Wtedy pewnie
spora część z nas odejdzie i założy nowa organizację :)