[Czuwaj] wojna

"phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR "phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR
Pią, 4 Kwi 2008, 12:54:53 CEST

Michał Górecki pisze:

> Może dlatego, że mamy (o czym pisałem nie raz) totalnie skrzywione podejście
> do programu. Nasz program to
>
> Szkielet (stopnie, sprawności, i inne narzędzie) - niezmienny i nieruchomy
> (czasem możemy go lekko zmienić i wtedy jest afera)
> plus "mięso" - czyli to co robi się żeby te wszystkie odznaki zdobywać - tu
> wolna ręka dla drużyn.
>
> I w tym mieści się nasz cały program. Nie mamy żadnych kierunków, propozycji
> programowych, analizy potrzeb dzisiejszej młodzieży. Mam wrażenie że ani GK,
> ani RN wogóle nad tym nie dyskutuje... Odjechaliśmy tak w kosmos, że gadamy
> [...]
Nie mogę się z tobą nie zgodzić

do tego dorzucę taki fragmencik [cele Zlotu Chorągwi Dolnośląskiej]:
/- Obchodu roku Olgi i Andrzeja Małkowskich,
- Obchody 50-lecia Nieprzetartego Szlaku,
- Obchody 90-lecia Harcerstwa na ziemiach polskich
- Uczczenie 90 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę
- Poznanie historii dolnośląskiego harcerstwa
- Prezentacja i podsumowanie dorobku środowisk harcerskich Chorągwi
Dolnoślaskiej,
- popularyzacja walorów turystycznych Lubina i Powiatu Lubińskiego./

po za ostatnim - to wszystko nawiązanie do historii, tradycji, patriotyzmu
Coś nowego? - Po co?

Co potem ma odzwierciedlenie w zadaniach przedzlotowych dla drużyn -
gdzie wszystkie,
po za zadaniami dotyczącymi bezpośrednio problematyki osób
niepełnosprawnych [obchody 90-lecia NS],
są próba nawiązania i odtwarzania historii!!!!

NOWOCZESNY PROGRAM!!!!!! - gdzie? ja sie pytam: gdzie?

sw_Mikolaj2