Re: [Czuwaj] o wojnie

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 16:56:06 CEST

> W moim przekonaniu w wielu kwestiach organizacji czy programu
> współczesne ZHP jest daleko w tyle za swym przedwojennym okresem.

Dlatego tak bardzo bym chciał, bysmy siegali do tej tradycji. przedwojennej. Do tradycji bycia ruchem dla młdych ludzi, dynamicznym, nowoczesnym. A latch 30 XX wieku było organizacja dla młodych ludzi lat 30 XX wieku.

A chwilami mam wrazenie, ze ZHP lat 10 XXI wieku czasami jest organizacją dla młodych ludzi z lat 70 XX wieku.

I dotyczy to wielu aspektów: struktury, programu a nawet mundurów...

Dalej zachowujemy się jakby zagrażał nam globalny konflikt zbrojny, kolektywny społeczny nadzór nad etatowymi pracownikami bywa iluzoryczny, kult wodza, telefony polowe i R-105.

Seascout