[Czuwaj] o wojnie

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 14:59:43 CEST

Michał Górecki pisze:

> Kamil dobrze wiesz, że zgadzamy się w 90% kwestii :)

Intuicyjnie też tak coś czuję. Ale jak Ty to policzyłeś? ;D

> Wiesz też, że lubię przedwojenne harcerstwo za ich kreatywność - nie
> mieli skąd kopiowac więc wymyślali. My kopiujemy w dużej mierze z
> nich.

Też uważam to za problem. Choć równie mocno (jeśli nie mocniej)
podłamany jestem jak słyszę rozwiązania kopiowane raczej sprzed lat
30-40-50ciu. Że choćby myślę teraz o praktykach związanych z
funkcjonowaniem komend chorągwi.

> Wzorujmy się, ale idźmy wreszcie naprzód! Czego i ja i ty chcemy...

Howgh! (jak mówicie Wy - puszczanie ;)

> g00rek

Kamil
PS. Nie ma to jak uzgodnić stanowiska od czas do czasu.